10. února 2017 jsme si prožili den s našimi smysly.
*Děti nejdříve zhlédly prezentaci na toto téma. Pak díky různým aktivitám zapojovaly co nejvíce své smysly – sluch, čich, zrak, hmat, chuť.
*Žáci si ve dvojicích hráli na autíčka a řidiče. Auto „nevidělo“, nechalo se řidičem vést, i po schodech. Všichni to skvěle zvládli. Autíčka věřila svým řidičům, kteří však občas zapomněli upozornit na překážku…
*Děti se se zavázanýma očima navzájem poznávaly hmatem i sluchem po hlase.
*Hádaly hmatem, kolik je přilepených knoflíků na papíru, rozlišovaly zvuky, počet tlesknutí…
*Díky čichu žáci určovali druh koření. Nejzajímavější se jim zdál lusk vanilky.
*Také jsme kreslili se zavázanýma očima – svůj portrét a obrázek podle popisu.
*Na závěr jsme vytvářeli jednohubky z přinesených surovin. Děti navzájem své výtvory ochutnávaly, určovaly suroviny.