10. února 2017 jsme si prožili den s našimi smysly.

*Děti nejdříve zhlédly prezentaci na toto téma. Pak díky různým aktivitám zapojovaly co nejvíce své smysly – sluch, čich, zrak, hmat, chuť.

*Žáci si ve dvojicích hráli na autíčka a řidiče. Auto „nevidělo“, nechalo se řidičem vést, i po schodech. Všichni to skvěle zvládli. Autíčka věřila svým řidičům, kteří však občas zapomněli upozornit na překážku…

*Děti se se zavázanýma očima navzájem poznávaly hmatem i sluchem po hlase.

*Hádaly hmatem, kolik je přilepených knoflíků na papíru, rozlišovaly zvuky, počet tlesknutí…

*Díky čichu žáci určovali druh koření. Nejzajímavější se jim zdál lusk vanilky.

*Také jsme kreslili se zavázanýma očima – svůj portrét a obrázek podle popisu.

*Na závěr jsme vytvářeli jednohubky z přinesených surovin. Děti navzájem své výtvory ochutnávaly, určovaly suroviny.